All about me, elle?

Ni får ett litet kortfattat inlägg om mig själv.
Jag heter Ebba och bor i en liten håla, är en tjej vilket ni kanske redan räknat ut när ni såg namnet. Jag är 160 cm lång, eller kort beror ju på hur man ser på det, ni får helt enkelt välja själva. Jag är en studerande ungdom, går Natur/Musik på Per Brahe. På min fritid spelar jag innebandy, hänger med kompisar, spelar gura och lite allt möjligt.  Man skulle kunna säga att jag är en social och pratglad människa, lite tuff enligt andra dock inte enligt mig själv. Det folk inte vet är att jag tar lätt åt mig saker, även om det är på skämt. Så i denna bloggen kan det vara allt från små problem till stora, och förhoppnings vis lite ploj och skoj.

- OVER AND OUT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0