Hela jag står i lågor

Arg. Jag har kommit fram till att det är ganska jobbigt att vara arg, det slösar så himla mycket energi. Jag undrar hur ofta jag blir arg och vad som räknas som ARG. Jag tror att jag blev jättearg igår. Anledningen till det var att vi hade prov i något som vi inte hade snackat något om och vi hade fått annat "material" att plugga på. Inte nog med att  vi eller jag i alla fall inte tycker om våran biologilärare, näää då ska han sjävklart ge oss fel grejer att plugga på så att man får IG.. PANIK!
Sedan var jag ganska pissed off på träningen idag, det fanns tre skäl. Det första skälet var för att det gick allmänt dåligt, det andra skälet var för att en viss människa jag inte tycker om var så sjukt irriterande och det sista skälet var för att jag i egen hög person fick äran att vara målvakt på lördag för att inte en ända människa har lite gnutta medkänsla och erbjuder sig att stå.. Jag kan verkligen inte stå i ett innebandy mål, jag fick vara målvakt under sm en gång, jag stod två matcher av tre eftersom det var likadant där, att ingen annan erbjuder sig. Jag har till och med knäproblem och bör egentligen inte stå för det mår de inte så bra av, men en fin lagkamrat som jag är så ställer jag upp!



Arg, är det en bra eller dålig grej?
Jag tror det är både och. Bra på ett sätt om man vill ha ut alla grejer som tynger en, då kan det hjälpa att vara arg. Dåligt för att det lyckas alltid gå ut på alla andra och så vidare. Självklart finns det hundra andra skäl också, vad tycker ni om att vara arg? Är det en skön känsla? Jobbigt? Tell me!

- OVER AND OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0